Gå til hovedindhold

Hvad tilbyder vi?

Vi hjælper offentlige forvaltninger og afdelinger med at inddrage borgere på en mere tilgængelig, åben og direkte måde.

  • Læs op

Indhold

    Der er sket en fejl, der er sendt en besked til support: ncText

    Gennem behovsafklaring søger vi at finde ud af, hvad jeres behov er, og hvordan vi kan hjælpe med at møde det. 

    Næste skridt er, at vi sammen vælger de rette værktøjer. Det vil  sige, at vi sammen finder frem til hvilke af vores metoder. som er de bedste at tage i brug til at opfylde jeres behov. 

    Som en del af designet af processen giver vi anbefalinger til ”Best practice” i forhold til borgerinddragelse. 

    Ud fra de værktøjer vi præsenterer, vælger vi dem, som bedst passer til projektets design.

    Uanset hvilke løsninger vi ender med, sørger vi for at holde dem kørende. Vi retter også eventuelle tekniske fejl, som kunne opstå undervejs. 

    Vi kan nå borgerne på forskellige måder. Digital Post er et solidt værktøj, fordi vi hurtigt kan nå direkte ud til mange borgere.

    Vi tilbyder også at dele og "pushe" begivenheder på de sociale medier.

    Derudover kan vi også lave en tidslinje for projektet, så borgerne kan følge med i udviklingen. 

    Når borgerinddragelse sker via digitale løsninger, er det vigtigt at indholdet modereres. Og det vil vi gerne gøre for jer. 

    Vi oplærer også gerne andre medarbejdere, borgere eller politikere til at tage del i moderationen og svare på spørgsmål. Vores erfaringer viser, at det bidrager til en god debat.

     

    Det er vigtigt, at borgerne ved, hvad der foregår, og hvor de kan få hjælp.

    Derfor tilbyder vi hjælp via enten telefon, mail, fysiske træffetider, workshops eller oplæg.

    Derfor tilbyder vi at analysere data fra projektet og sammenfatte det i en rapport til jer, som kan videregives og indgå i en beslutningsproces.

    Sidst opdateret: 29. november 2023